.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايساكو: از كاهنده‌هاي مصرف سوخت استفاده نكنيد

معاون فني و مهندسي ايساكو در خصوص مصرف كاهنده‌هاي مصرف سوخت توسط مشتريان هشدار داد.

محمد هاشمي با اشاره به اين موضوع خاطرنشان كرد: با توجه به اجرايي شدن هدفمندي يارانه ها، عده‌اي افراد سودجو از حساسيت مردم در زمينه كاهش مصرف سوخت خودروها سوء استفاده كرده و اقدام به واردات و فروش برخي محصولات با عنوان كاهنده مصرف سوخت يا افزاينده عدد اكتان بنزين كرده‌اند.

وي به مشتريان توصيه كرد با توجه به تاثير نامطلوبي كه استفاده از اين كاهنده‌ها و قرص‌هاي بنزين در موتور خودروها به وجود مي‌آورند، در استفاده از اين‌گونه اقلام تقلبي و فاقد هرگونه اثر بخشي در عملكرد خودروها توجه كنند.

هاشمي با اشاره به اين كه اين مواد به هيچ وجه مورد تاييد نهادهاي مرجع و معتبر از جمله سازمان استاندارد، سازمان بهينه سازي مصرف سوخت و شركت هاي خودروساز قرار نگرفته است، تاكيد كرد: ايران خودرو نيز اين اقلام را تاييد نمي‌كند و در خصوص تبعات استفاده از اين گونه محصولات، خدمات پس از فروش ايران خودرو هيچ گونه تعهدي نخواهد داشت.

معاون فني و مهندسي ايساكو افزود: برخي از اين گونه محصولات كه متاسفانه تبليغات فراواني هم در مصرف آنها انجام مي‌شود، بررسي و مشخص شد استفاده از آنها نه تنها كاهش مصرف سوخت را در بر نداشته بلكه موجب بروز مشكلات متعدد در سامانه سوخت رساني و عملكرد موتور خودرو شده‌اند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.